Re: Obudowa Chieftec i mocowanie dyskow

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_nospam.com>
Data: Fri 18 Jul 2008 - 10:27:02 MET DST

Kafar wrote:

> Nie ma to jak stare dobrze obudowy zklasycznym koszem, który samu
> można było odizolować akustycznie.

Jednak dysk leżacy na elastycznej gąbce pracuje najciszej ze znanych mi
rozwiązań.

> JAk te dyski oddają ciepło, skoro
> stykają sią z obudową jakimś kawałkiem plastiku:/

Oddaja ciepło swoją powierzchnią, nie zauważyłem żeby się grzały jakoś
bardziej. Jedna z zalet tej obudowy jest duuuuza przestrzeń na mocowanie
dysków.

> Kolega ma bude Arctica ze słynną komorą piankową dla dysku- tam też
> to nie za bardzo działa- nie ma to jak wkręcić dysk przy pomocy sanek
> do komoru 5,25".

Tak, ale to dobre (i drogie) rozwiązanie dla 1-2 dysków.

--
pozdrawiam
      Mikołaj