Re: Laptopy Sony ?

Autor: Michal (newsy) <michal.wisniewski_at_amorki.pl>
Data: Thu 17 Jul 2008 - 11:03:15 MET DST

Rados艂aw Sok贸艂 wrote:

> Niekoniecznie kupili.

No przy czesci nawet sie sadzili potem, jako strona pozwana... ;)

> Cz臋艣膰 rzeczy zosta艂a wklejona z rozwi膮-
> za艅 otwartych.

Czyli tez nie z ich doswiadczenia, ich wiedzy, ich tradycji...

> IIRC w Windows by艂/jest BSD-owski stos IP,
> pop艂uczyny po BINDzie i par臋 innych fragment贸w nie ich kodu.
> S膮 to jednak *fragmenty*, a nie ca艂y produkt.

Piszesz tak, jakby MSI produkowac w swoich laptopach mialaby karty na
chipie MSI, procesory MSI, dyski twarde MSI.

> Analogicznie,
> nie mam nic przeciwko producentowi notebooka, gdy kupuje
> procesory i dyski od innych producent贸w, ale sk艂ada ca艂o艣膰
> w jeden produkt *w艂asnego projektu* i *odpowiada* za niego.

No to cos przeoczylem - serio MSI do swoich notebookow bnedzie dawac
procesory MSI a nie Intela czy AMD?

> Wol臋 powierzy膰 lokalnej firmie ni偶 ameryka艅skiej.

Dla mnie wlasciwie nie ma roznicy.

> A sk膮d si臋 maj膮 wzi膮膰 ci do艣wiadczeni? :)

A bo ja wiem... A skad sie teraz bior膮?

> Nie. Ja ju偶 wcze艣niej wiedzia艂em, 偶e ten model ma obudow臋 z
> tendencj膮 do wycierania si臋, trzeszcz膮ce i "twarde" zawiasy,
> idiotyczne rozwi膮zanie monta偶u baterii i tendencj臋 do wyka艅-
> czania baterii. Ale dotychczas podci膮ga艂em to pod has艂o "nie-
> udany model, kolejne b臋d膮 lepsze". I zreszt膮 kupi艂em kolej-
> nego F-S niedawno. A teraz, gdy mam podejrzenie, 偶e F-S pra-
> cuje z Medionem (czy Maxdat膮, nie pami臋tam o kt贸r膮 z firm tu
> chodzi艂o), mam obawy, czy po prostu te wady nie wynikaj膮 z
> projektowania komputer贸w przez firm臋 znan膮 z marnej jako艣ci
> (i sygnowania ich tylko logiem F-S).

A mimo wszystko drugiego kupiles tez F-S.

Dlaczego?