Re: Laptop za 999 zł z Biedronki

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 16 Jul 2008 - 13:56:50 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Luke"

>a po jakiemu tu rozmawiamy ? mam wrazenie, ze pisze po polsku, a skoro
>odpowiadasz to znaczy, ze rozumiesz :) a duze litery czy ogonki to tylko
>strata czasu.

Potwierdzasz moje przypuszczenie.

> [...]
>najwazniejsze jest to, ze pracuje, robie co chce /w sensie system mi na
>to pozwala/ i moge robic inne rzeczy jak bede mial ochote. prawda jest
>taka, ze tak naprawde nie jestem przez ms oglupiony i dalej sobie
>korzystam z winxp, bo mi odpowiada i nie korzystam z ms office, bo
>korzystam z openoffice, bo jest latwo dostepny i mi odpowiada. ms
>dyktuje nam standardy, a my albo musimy wierzyc wrednemu billowi, albo
>wspierac alternatywe i podac za linuksem ? ze niby, robimy tak jak nam
>zagra ms, bo jest monopolista ? tak do konca nie jest. nawet ten wredny

Jak to przepiszesz na polski, mo¿e siê ustosunkujê. Jak na razie widzê
jaki¶ be³kot.

>tu niczym radoslaw moge powiedziec, ze ja sie z takimi nie spotkalem i
>wszyscy moi znajomi tez nie :) wprost przeciwnie, wszelkie drukarki,
>skanery, karty muzyczne, graficzne, myszki, routery, plyty glowne, czyli
>wszystko co przeszlo przez moje rece w domu i biurze przez lat, no
>jakies 15, bylo i jest pod windowsa. dzialaly pod windows,

Nie. Sprzêt nie jest obs³ugiwany przez Windows, a przez sterowniki firm
trzecich.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ A  je¶li  masz  problem z zamykaniem poprzez
\  Kruk@epsilon.eu.org   / START/Uruchom/"Zamknij system" to  zmieniasz