Re: Laptop za 999 zł z Biedronki

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Jul 2008 - 14:30:04 MET DST

Mariusz Kruk pisze:

> Potwierdzasz moje przypuszczenie.

hmmmm, tajemniczo sie robi. jakies przypuszczenie. na razie nie wiemy
jakie. jakies jest. kiedy dowiemy sie jakie ?

> Jak to przepiszesz na polski, może się ustosunkuję. Jak na razie widzę
> jakiś bełkot.

litery widzisz ? widzisz. znaki interpunkcyjne sa ? sa. skladnia,
gramatyka w miare. jak iq w rejonach uznanych za przecietne to spokojnie
dasz rade. innym sie udaje przez tyle lat.

> Nie. Sprzęt nie jest obsługiwany przez Windows, a przez sterowniki firm
> trzecich.

przez ms, przez firmy drugie, trzecie, a niekiedy nawet czwarte. nie
jest to wazne. kupuje drukarke i dziala, podlaczam skaner i dziala,
zmieniam karte graficzna i nowa tez dziala. praktycznie wszystko co
kupie do mojego komputera stacjonarnego, czy laptopa to dziala. chce
wydrukowac zestawienie kosztow, o juz mam wydruk, chce pograc sobie
wieczorem, o juz bioshock "chodzi" na najnowszym radeonie. proste
sprawy, ktore ciesza, bo ja naprawde nie mam czasu w imie sam nie wiem
czego toczyc wojny z wrednym monopolista o sam nie wiem co.