Re: Laptop za 999 zł z Biedronki

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Jul 2008 - 13:49:56 MET DST

Mariusz Kruk pisze:

> To ja po pierwsze poproszę o pisanie po polsku.

a po jakiemu tu rozmawiamy ? mam wrazenie, ze pisze po polsku, a skoro
odpowiadasz to znaczy, ze rozumiesz :) a duze litery czy ogonki to tylko
strata czasu.

> A po drugie, wiesz kiedy powstał wreszcie windowsowy port gnuCash? Rok
> temu. A projekt ma już ładne parę lat.

ja nie napisalem, ze windows to system idealny, system bez wad. po
prostu wiekszosc rzeczy /w moim przypadku wszystkie/, ktore chce zrobic,
robie na oprogramowaniu bardzo latwo dostepnym i napisanym pod windowsa.

> Podziękuj dominującej pozycji rynkowej.

wyczuwam tu jakies zniechecenie do firmy ms. tyle, ze juz za duzy
jestem, zeby buntowac sie bo tak, bo nie bede lubil wrednego molocha,
monopolisty, bo chlopaki w malych pokojach w akademikach takie fajne
rzeczy pisza, a nie moga sie przebic, a ten wredny bill ma tyle kasy
itd. prawda jest taka, ze nie obchodzi mnie ich pozycja na rynku. prawda
jest taka, ze byc moze jestem oglupiony i nic nie wiem, ale dla mnie
najwazniejsze jest to, ze pracuje, robie co chce /w sensie system mi na
to pozwala/ i moge robic inne rzeczy jak bede mial ochote. prawda jest
taka, ze tak naprawde nie jestem przez ms oglupiony i dalej sobie
korzystam z winxp, bo mi odpowiada i nie korzystam z ms office, bo
korzystam z openoffice, bo jest latwo dostepny i mi odpowiada. ms
dyktuje nam standardy, a my albo musimy wierzyc wrednemu billowi, albo
wspierac alternatywe i podac za linuksem ? ze niby, robimy tak jak nam
zagra ms, bo jest monopolista ? tak do konca nie jest. nawet ten wredny
monopolista liczy sie z ludem :)

> A żeby było bardziej na temat, wspomnij o braku obsługi większości
> urządzeń przez Windows.

tu niczym radoslaw moge powiedziec, ze ja sie z takimi nie spotkalem i
wszyscy moi znajomi tez nie :) wprost przeciwnie, wszelkie drukarki,
skanery, karty muzyczne, graficzne, myszki, routery, plyty glowne, czyli
wszystko co przeszlo przez moje rece w domu i biurze przez lat, no
jakies 15, bylo i jest pod windowsa. dzialaly pod windows, a niektore
nawet niezle z linuksem.