Re: Laptop za 999 zł z Biedronki

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 16 Jul 2008 - 13:10:00 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Luke"
> [...]
>uzytkownika, czasem bardziej pasjonata, czasem mniej, czasem gracza,
>czasem pania sekretarke/, kiedy nawet jak pominiemy mnogosc roznych
>dystrybucji, rodzajow to i tak mamy tak malo oprogramowania ? piszesz,
>ze dla wielu uzytkownikow to bez znaczenia, bo tylko przegladarka, czat
>i gg ? ok, ale dzis moze zainteresuja sie jakas tam rzecza i co dalej ?
>dlaczego tak jest, po co, na co, to mnie akurat nie interesuje, ale
>wszystko co mozna zrobic dzis na komputerze mozemy zrobic na windowsie.
>na linuksie nie. po co dzis zawracac sobie glowe ? zainstalowac sobie

To ja po pierwsze poproszê o pisanie po polsku.
A po drugie, wiesz kiedy powsta³ wreszcie windowsowy port gnuCash? Rok
temu. A projekt ma ju¿ ³adne parê lat.

>nie pracuje w microsofcie, nie obchodzi mnie z jakiego systemu
>korzystam. interesuje mnie tylko to, czy to co teraz robie moge zrobic
>na tym systemie

Podziêkuj dominuj±cej pozycji rynkowej.

>i interesuje mnie swiadomosc, ze jezeli bede chcial
>zrobic cos nowego to tez nie bede musial juz zmieniac systemu.
>przy dzisiejszych cenach systemow komplikowanie sobie zycia, a takze byc
>moze ograniczanie sie nie ma zupelnie sensu.
>a zeby bylo troche na temat to wspomne o braku obslugi niektorych
>urzadzen pod linuksem, albe nie do konca zadowalajacym poziomie tej
>obslugi.

A ¿eby by³o bardziej na temat, wspomnij o braku obs³ugi wiêkszo¶ci
urz±dzeñ przez Windows.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Bodies  in  motion tend to remain in motion.
\  Kruk@epsilon.eu.org   / Bodies at rest tend to remain in bed