Re: Laptop za 999 zł z Biedronki

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Jul 2008 - 13:00:28 MET DST

> Pytam jeszcze raz: po co WIĘKSZOŚCI UŻYTKOWNIKÓW takie oprogra-

alez panie radoslawie. czytam grupe odkad /kiedy to ja mialem modem i
laczylem sie przez tepse ?/ i zawsze z wypowiedziami szanownego pana sie
zgadzalem, bo jakos te wypowiedzi byly bardzo zblizone do mojego
swiatopogladu :) wiec jak mialem sie nie zgadzac ? a tu taka wypowiedz !
wlasnie w windowsie fajne jest to, ze dzis uzywam cada, niestety taka
praca, pakietu biurowego, tu akurat openoffice /wystarcza mi w
zupelnosci/, jakas amatorska obrobka zdjec, jakas gra, jakis film, ale
jutro moge pracowac z czym tylko bede chcial. jaki jest sens w ogole
instalowac w dzisiejszych czasach linuksa /mam na mysli takiego zwyklego
uzytkownika, czasem bardziej pasjonata, czasem mniej, czasem gracza,
czasem pania sekretarke/, kiedy nawet jak pominiemy mnogosc roznych
dystrybucji, rodzajow to i tak mamy tak malo oprogramowania ? piszesz,
ze dla wielu uzytkownikow to bez znaczenia, bo tylko przegladarka, czat
i gg ? ok, ale dzis moze zainteresuja sie jakas tam rzecza i co dalej ?
dlaczego tak jest, po co, na co, to mnie akurat nie interesuje, ale
wszystko co mozna zrobic dzis na komputerze mozemy zrobic na windowsie.
na linuksie nie. po co dzis zawracac sobie glowe ? zainstalowac sobie
winde i miec spokoj.
nie pracuje w microsofcie, nie obchodzi mnie z jakiego systemu
korzystam. interesuje mnie tylko to, czy to co teraz robie moge zrobic
na tym systemie i interesuje mnie swiadomosc, ze jezeli bede chcial
zrobic cos nowego to tez nie bede musial juz zmieniac systemu.
przy dzisiejszych cenach systemow komplikowanie sobie zycia, a takze byc
moze ograniczanie sie nie ma zupelnie sensu.
a zeby bylo troche na temat to wspomne o braku obslugi niektorych
urzadzen pod linuksem, albe nie do konca zadowalajacym poziomie tej
obslugi.