Re: Problem (prawdopodobnie) z twardym dyskiem - czym zdiagnozować?

Autor: mkonst <mkonstNOSPAM_at_et.put.poznan.pl>
Data: Wed 16 Jul 2008 - 09:06:58 MET DST

Radosław Sokół wrote:
> A ja sądzę, że może być błąd w sterowniku karty tunera albo
> w oprogramowaniu nagrywającym, ewentualnie jakieś zakłócenie
> transmisji na magistrali PCI.

Masz jakiś pomysł jak to zdiagnozować? Czy błąd sterownika lub
oprogramowania może się czasem pojawiać a czasem nie (w tej chwili sytuacja
wygląda tak że po zostawianiu komputera na week-end zaprogramowanego na
nagranie około 15-20 plików, jeden czasem dwa są urwane)? Czy
przeinstalowanie karty i softu może pomóc?

--
Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl