Re: nowe komputery & stacja dyskietek

Autor: nabucco <nie_spamerom_at_hotmail.com>
Data: Wed 16 Jul 2008 - 09:06:56 MET DST

Tomaszek pisze:

> Chyba żartujesz. Poziom trudności spadł - teraz wszystko jest plug and
> play, sterowniki się same pobierają, aktualizują itp. Poziom trudności
> spadł, a nadal przeczytanie instrukcji instalacji danego urządzenia w
> języku polskim jest trudnością nie do obejścia!!! Poziom intelektu,
> którym się umieją posługiwać ludzie spadł i to bardzo.

No wybacz ale przesadzasz. Zajmowanie sie tak kretyńskimi rzeczami jak
obsługa jakiś tam durnych wtyczek to w/g ciebie jest wyzwanie
inteletualne??? Nie lepiej to zamiast babrać sie w takie detale mieć
złącze automatyczne a ten czas przeznaczyć na REALNE wyzwania
intelektualne jak np. szachy czy dobra książka filozoficzna?
Bawią mnie tacy na usenecie dla których zwykłe rzemiosło wydaje się być
  intelektualnym horyzontem.