Witam.
Jutro wysylam notebooka do serwisu ASUSa.
Sytuacja wyglada nastepujaco: obudowa notebooka pekla, mimo ze nigdy on
nie upadl ani nie zostal zmiazdzony ani nic z tych rzeczy. Pekniecie w
tym miejscu jest charakterystyczne dla tej serii (F3M), opisane to jest
m. in. tutaj:
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=212031
Poza tym bateria nie dziala (nie da sie wlaczyc komputera bez zasilania
sieciowego).
Kolejna rzecza jest fakt, ze podczas odtwarzania multimediow i gier raz
na jakis czas obraz zatrzymuje sie, a dzwiek sie zapetla (po kilku
sekundach sytuacja wraca do normy, ale jest to bardzo irytujace).
Czy ktos ma doswiadczenia z serwisem ASUSa i moglby udzielic pomocy w
nastepujacych kwestiach:
1. Czy do przesylki mam oprocz notebooka i baterii wlozyc takze zasilacz?
2. Czy wlozyc tam kopie faktury zakupu? A moze oryginal (wolalbym nie)?
Pytam dlatego, ze na baterie jest rok gwarancji i ten rok juz minal
jesli mierzyc od daty produkcji laptopa, ale nie minal jesli mierzyc od
daty zakupu i dlatego data zakupu jest wazna.
3. Czy dolaczyc do przesylki opis usterek? A jesli tak to jak to opisac,
zeby zwiekszyc szanse na pozytywne rozpatrzenie reklamacji?
Z gory dzieki za pomoc.
pzdr. jijomo
Received on Tue Jul 15 15:00:17 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 15 Jul 2008 - 15:51:05 MET DST