Re: Serwis ASUSa

Autor: jijomo <jijomomalpa_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Jul 2008 - 15:29:12 MET DST

szerszen pisze:

> nic nie musisz wkladac, sprawdza sobie po numerze kiedy lapek byl
> kupiony i czy jest jeszcze na gwarancji, jak masz watpliwosci, to mozesz
> do nich zadzwonic i potwierdzic czy naprawa bedzie gwarancyjna czy platna

Jak dzwonilem to powiedziano mi, ze musza to ocenic na miejscu i ze
gdyby okazalo sie, ze w ramach gwarancji tego nie zrobia, to zadzwonia
najpierw. Mam nadzieje, ze nie naprawia tego poza gwarancja i nie beda
pozniej zadali ode mnie pieniedzy bez porozumienia ze mna. Moim zdaniem
nalezy mi sie naprawa gwarancyjna, to pekniecie jest dokladnie takie
samo jak u chyba kilkunastu osob z tego forum ktore podalem, a bateria
zupelnie nie dziala (a jest na nia rok gwarancji).

> opis mozesz dolozyc, ale mi sie cos po glowie kolebie, ze ja najpierw
> usterke zglaszalem u nich na stronie, skad otrzymalem numer zgloszenia i
> chyba go wpisalem podczas wysylki i potem poslugiwalem sie juz tylko tym
> numerem, aby sie dowiedzic co i jak z naprawa

Tak zrobilem, ale tam jest 150 znakow na opis usterki, a poniewaz u mnie
usterek jest 3, to nie za bardzo sie moglem rozpisac. W kazdym razie
dolacze chyba jakis opis.

pzdr. jijomo