Re: Serwis ASUSa

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Tue 15 Jul 2008 - 15:16:58 MET DST

Użytkownik "jijomo" <jijomomalpa@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:g5i6pb$5se$1@sunflower.man.poznan.pl...

> 2. Czy wlozyc tam kopie faktury zakupu? A moze oryginal (wolalbym nie)?
> Pytam dlatego, ze na baterie jest rok gwarancji i ten rok juz minal jesli
> mierzyc od daty produkcji laptopa, ale nie minal jesli mierzyc od daty
> zakupu i dlatego data zakupu jest wazna.

nic nie musisz wkladac, sprawdza sobie po numerze kiedy lapek byl kupiony i
czy jest jeszcze na gwarancji, jak masz watpliwosci, to mozesz do nich
zadzwonic i potwierdzic czy naprawa bedzie gwarancyjna czy platna

> 3. Czy dolaczyc do przesylki opis usterek? A jesli tak to jak to opisac,
> zeby zwiekszyc szanse na pozytywne rozpatrzenie reklamacji?

opis mozesz dolozyc, ale mi sie cos po glowie kolebie, ze ja najpierw
usterke zglaszalem u nich na stronie, skad otrzymalem numer zgloszenia i
chyba go wpisalem podczas wysylki i potem poslugiwalem sie juz tylko tym
numerem, aby sie dowiedzic co i jak z naprawa