Re: Monitory, monitory...

Autor: de Fresz <defresz_at_nospam.o2.pl>
Data: Tue 15 Jul 2008 - 13:22:56 MET DST

On 2008-07-15 02:07:34 +0200, Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> said:

> [...]

No niestety, 1600x1200 to 20-22".

> No właśnie, tak podejrzewałem. Dlatego mocno zastanawiam się, czy
> faktycznie nie sensowniej rozdzielić to na prosty monitor do tekstu/gier
> i telewizor do filmów. Ale co wtedy ze zdjeciami? :-/

Od wielkiej biedy na dobrym TN (oprofilowanym) da sie obrabiac foty,
ale wymaga to pewnego doswiadczenia i pojecia. Raczej nie polecalbym
tego komus na poziomie "swiadomego amatora", dopiero powyzej.
Najfajniej maja ci nieswiadomi - im jest wszystko jedno ;-)

> Wyrastałem na kineskopach, na których pracowało się w 50Hz - lekkie
> smużenie mi nie przeszkadza. :-)

Najlepiej sam zobacz w rzeczywistosci czy dla Ciebie to bedzie
akceptowalne (dla mnie jest), bo wybor *VA w sredniej polce cenowej
jest wiekszy. Ich zaleta (np. przy ogladaniu filmow) jest niski punkt
czerni, a co za tym idzie spory kontrast.

--
Pozdrawiam
de Fresz