Re: Czy są desktopy z 2 x CPU QC ?

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Tue 15 Jul 2008 - 09:37:55 MET DST

Dnia Mon, 14 Jul 2008 20:26:57 +0200, uC napisał(a):

> akurat, jezeli twierdzisz ze sa 4, to widocznie sa, ja zapomnialem napisac
> ze swoje doswiadczenia opieram na sprzecie pod AMD gdzie akurat bylo
> inaczej.

Owszem, w przypadku AMD troche inaczej -- az popatrze jak jest przy
Phenomach - bo przez moje rece 99% tego co przechodzi to intel:)
W przypadku Intela - do chipsetu 865 obowiazywaly 3 kabelki - dwa zailania i
3 odczyt obrotow. Przy przejsciu na LGA775 niektore 865 posiadaly juz
prymitywna, bardzo prymitywna, regulacje obrotow - to intelowskie procesory
LGA775 i to tak naprawde dopiero przy 925x wymusily 4 piny.
Przy czym istotne jest to, iz wtyczke 4-pinowa mozna bez problemu podlaczyc
do 3-pinowego gniazdka, jest do tego przystosowana
Oczywiscie w teorri, bo, jak mowie, wszystkie plyty sa 4-pinowe obecnie, a
plyta stara, 3 pinowa, i tak nie obsluzy nowych procesorow.

--
Mark