Re: Dziwne zachowanie po wymianie procka

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Tue 15 Jul 2008 - 09:49:02 MET DST

Dnia Tue, 15 Jul 2008 07:43:35 +0200, chairon napisał(a):

> Cóż, nie bardzo mam ochotę pakować kasę w ten eksponat muzealny jakim jest
> mój komp.

Oczywiscie, calkowicie zrozumiale podejscie

> Czy ta płyta byłaby lepsza
> http://www.allegro.pl/item397327655.html ? Wybieram pod kątem posiadania
> slotów SDRAM, bo nie chcę dodatkowo inwestować moduły pamięci DDR.

Gigabyte vs Mercury? niebo a ziemia :)
Choc nad ta konkretna aukcja bym sie zastanawial - skad gosciu ma prawie 30
"fabrycznie nowych" plyt modelu nieprodukowanego od wielu lat, i dlaczego
plyty sa w wersji OEM - czyli sama plyta bez niczego. Byc moze tak jest w
rzeczywistosci, ale lepiej sie upewnic czy to nie jakies poserwisowe. 28
sztuk to sporo i cos dlugo sie uchowaly jako "nowe" jak na produkt ktorego
produkcje zakonczono kilka lat temu.

--
Mark