Re: Czy są desktopy z 2 x CPU QC ?

Autor: uC <bla.bla_at_uc.uc>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 20:26:57 MET DST

"Mark" <tajny@adres.w.pl> wrote in message news:rw7t12rvbia7.dlg@smok.wot...

> Slucham?
> "standardowy" 3 pinowy??

no juz nie musisz tak oscentacyjnie sie oburzac pokazywac swego
profesjonalizmu... ;-)

> Chyba w Pentium4 s478. Od bardzo dawna standardem dla intela sa 4 piny,
> wprowadzone w "okolicach" chipsetu 925 ktory to umozliwial skromna
> regulacje
> obrotow 94 kabel) a nie tylo ich odczyt (3 kabel)
> KAZDA plyta pod C2Duo/Quad MUSI miec zlacze 4 pinowe z tego powodu chocby
> iz boxy intela maja 4 piny.

akurat, jezeli twierdzisz ze sa 4, to widocznie sa, ja zapomnialem napisac
ze swoje doswiadczenia opieram na sprzecie pod AMD gdzie akurat bylo
inaczej. w takim razie autor zapytania bedzie mial prosciej. chcialem zebny
zwrocil uwage na potencjane zagrozenia, jesli stwierdzi ze ich nie ma to
tylko jego zysk

pzdr.,
uC
www.ultracode.eu