Re: Kalibracja monitora LCD

Autor: jakub tarczewski <anhin_at_o2_wytnijjakbyco.pl>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 11:33:27 MET DST

> Nie miałem zamiaru Pana urazić. Jeśli zabrzmiało to zbyt obcesowo,
> przepraszam. Po prostu typ zastosowanego wyświetlacza w tym monitorze ma
> pewne wady i kiedy jedyną konkurencją był FS P19-2 można się było
> Formac'em interesować. Obecnie nie warto. Do tego dystrybutor, poniekąd
> fachowa firma w branży dtp, opisuje je takimi bzdurami, że mnie
> osobiście to odstręcza.

przyjmuję przeprosiny, choć czułem się raczej zdezorientowany niż
urażony. A poza tym... zajrzałem na wszelki wypadek na stronę
monitory.mastiff.pl i przeczytałem opisy Formaców... i chyba poczułem
się zdezorientowany jeszcze bardziej ;-)

> Monitor, jak niemal każdy, można wyregulować, oprofilować i osiągać
> całkiem normalne wyniki w pracy.

i to miałem na myśli, podając link do Perfekt System; na tym monitorze
DA SIĘ bez szczególnych problemów pracować także profesjonalnie. Niczego
więcej od niego nie wymagałem. Oczywiście że Formac jest (czy raczej
był) wyborem mocno determinowanym przez budżet, a 3 lata temu w swojej
kategorii cenowej konkurencji raczej nie miał. Cieszę się, że to się
zmieniło.

> Lepsze i to znacznie: Eizo S1921, S1931, S1932, Nec 1990SX.

o, i to jest miła i ważna informacja. Co prawda w końcu nie dowiedziałem
się, co to takiego "srebrzenie MVA", ale zakładam, że nie jest to (wobec
innych wad Formaców, oczywiście) takie bardzo istotne.

jakub