Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 09:30:27 MET DST

Najsamprzód, to popraw kodowanie, bo straszliwie kaszanisz polskie
literki.
http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Antymonopolista"
>Zawsze by?em zwolennikiem ostro i dok?adnie widzianych liter, cho?by to
>wi?za?o si? z nisk? rozdzielczo?ci?.

Wiesz, 'ostro', a 'dokładnie' to mogą być cokolwiek przeciwstawne
pojęcia. Pomyśl dlaczego wymyślono rendering podpikselowy czcionek.

>Rózwnie? nie lubi? migotania i 60 Hz
>jest dla mnie absolutnie niedopuszczalne nawet przez chwil?, a tylko troch?
>wi?ksza cz?stotliwo?c 85 HZ to zupe?nie co innego, a u?ywam 100 HZ.

A 1500kHz byłoby jeszcze lepsze. Fajnie tak przytaczać cyferki, ale bez
żadnego odniesienia są one bezużyteczne. Na starych monitorach dało się
pracować i w 50Hz, bo miały dużo dłuższą poświatę.

>Gdy zmieni?em swój CRT z ma?ych 14-15 calowych które kiedy? by?y standardem
>na 17-calowy u?ywa?em ?miesznej rozdzielczo?ci ...800x600, bo przy 1024x768
>litery by?y szare i trzeba by?o si? wgl?da?.

Zamiast, jak normalny człowiek, zmienić rozdzielczość obrazu, zamiast
jego wielkości. (innemi słowy - powiększyć czcionki).

>U?ywa?em takiej rozdzielczo?ci
>mimo oczywistej niewygody, np u?ywaj?c kompilatora gdzie by?o sporo okienek
>jak podgl?d zmiennych itp.

Podziwiam. Ja bym cholery dostał.

--
[------------------------] Don't drink and derive