Nowy komputer po burzy...

Autor: Krzysztof.Wocial <wocial_at_gazeta.pl>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 09:24:10 MET DST

Witam grupowiczów!
Pytanie dotyczy wyboru podzespołów do nowego kompa, na początek płyta i
procesor.
Proszę o radę, jaką płytę i procesor wybrać?
Komp przeznaczony do gier, więc wolę poradzić się ekspertów.
Najchętniej Gigabyte lub MSI, pod Intelowskiego C2D, obsługa pamięci DDR2
lub DDR3 (czy DDR3 będzie miało wogóle sens?).
Jaki procek 2-rdzeniowy polecacie? Czy warto wydawać kasę na 4 rdzenie?
Oczywiście złącze PCI-E, mam nadzieję że moja GF8600GTS żyje...
Jeśli też padła, to którą grafę polecacie?
Co najmniej 4 złącza Sata, 1x ATA.
No i czy 450 Foxconn wydoli?
Wbudowane Wi-fi będzie dodatkowym bajerkiem, mam kartę wi-fi pod PCI, ale
nie wiem czy przeżyła.
Wszystko ma chodzić pod Win Vista, przyzwyczaiłem się już do tego OS, do
problemów także.
Modernizacja po wczorajszej burzy niestety, dla tego na razie nie znam stanu
karty graficznej i wi-fi.

Podajcie proszę konkretne modele podzespołów, trochę wyleciałem z obiegu
ostatnio...

Pozdrawiam