Re: Nienawidzę serwisów.... nienawidzę, mam na serwisy uczulenie

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 09:12:02 MET DST

Przemek pisze:
> Tia szczegolnie gdy wielu klientow zydzi na kosztach i kupuje na firme
> coby przyoszczedzic wowczas faktycznie moga sobie odstapic :)

Ja nie prowadzę działalności gospodarczej, odstąpienie od umowy ( moja
propozycja w stosunku do sprzedawcy ) zawsze po spotkaniu z kierownikiem
danego sklepu kończy się propozycją spotkania w sądzie konsumenckim. Nie
spotkałem się z takim sprzedawcą, który chciałby polubownie sprawę
załatwić. I teraz czekaj kilka miesięcy, a część potrzebna

Ten kraj nauczył mnie jednego ( nie tylko serwisy, inne branże wyglądają
podobnie ) Jak nie ukradniesz, nie oszukasz, nie będziesz bezczelny to
nie masz szans. Skurwysyństwo wydaje mi się na bieżącą chwilę
koniecznością, jeśli chce dojść jakichkolwiek praw.

|TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
|e-mail: d3bkowskiNOSPAM@gmail.com       |