Re: Nienawidzę serwisów.... nienawidzę, mam na serwisy uczulenie

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 12:31:17 MET DST
Message-ID: <g5clpd$ovo$1@mx1.internetia.pl>

Użytkownik "radxcell" <sp____ks@o2.pl> napisał w wiadomości
news:487878d4$1@news.home.net.pl...
> *Tomaszek* wrote in <news:g59pll$jht$1@atlantis.news.neostrada.pl>:
>> - pamięć RAM firmy Goodram 1GB DDR I( pierwszy jedyny egzemplarz, który
>> mi padł na 30 zainstalowanych ) Po roku szlag ją trafił w jednym z
>> komputerów ( Memtest szaleje od samego początku ) Serwis trwał 1.5
>> miesiąca ( powinien wg.zapisów gwarancji 21 dni roboczych )
>
> odstapienie od umowy zgodnie z kc, zwrot pieniedzy, inny sklep.
>
> a dzieje sie tak dlatego, ze zbyt malo klientow czytuje kodeks cywilny.
> lub ma
> slabe prawo na studiach.
Tia szczegolnie gdy wielu klientow zydzi na kosztach i kupuje na firme
coby przyoszczedzic wowczas faktycznie moga sobie odstapic :)

pzdr
Received on Sun Jul 13 12:35:09 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 13 Jul 2008 - 12:51:05 MET DST