Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: de Fresz <defresz_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 17:09:48 MET DST

On 2008-07-12 10:15:33 +0200, "Remek" <wiasmed@neostrada.pl> said:

> Skąd ja to znam? Dorównuje a nawet przewyższa...

Czyzbys byl milosnikiem zaprzegow konnych? To dopiero byl sposob
podrozowania, nie to co te smierdzace i psujace sie samochody...

> Co ma piernik do wiatraka? W poważnych zastosowaniach wymienia się
> monitory? Nawet śmieszne.

Smieszna jest Twoja nieumiejetnosc wyciagania logicznych wnioskow.
Skoro wymienia sie co 3, maks 5 lat, a od gdzies tak 3-4 nie moza kupic
porzadnego CRT, to zgadnij co jest kupowane zamiast?

> To tylko potwierdza znane powiedzenie o wypieaniu dobrego pieniądza przez
> zły.

To nie powiedzenie tylko dosc stare prawo ekonomii, sformulowane przez
pewnego naszego rodaka jakies 500 lat temu. I wbrew Twojemu
przekonaniu, sa rzesze ludzi, w tym specjalistow dla ktorych to co
widza na monitorze jest kluczowe dla ich pracy, dla ktorych to LCD-ki
sa technologia znacznie lepsza i bardziej komfortowa.

> Pracujesz w grafice?

Cos w ten desen.

--
Pozdrawiam