Re: Karta Wi-Fi zamiast LiveBoxa?

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 16:47:24 MET DST

> Przepraszam, namieszałam. To właśnie ów router kosztuje około 200 zł.

Linksys to bardzo dobry sprzęt, nawet z czasów, gdy nie był pod skrzydłami
Cisco.
Gdy Liveboxy wchodziły, miałem taką sytuację- aby go dostać, trzeba było
przejść na 1Mbit i kolega przeszedł na warsztacie samochodowym. Podpinamy i
nic- nie był wstanie się połączyć, Z powrotem modem Sagema i Neo działa.
Prawie 2 godziny rozmowy z infolinią doprowadziły do tego, że po wykonaniu
jakichś pseudopomiarów, konsultant powiedział że ten sprzęt nie będzie
pracował na ich własnej linii. Wciskają złom, który z góry nie ma prawa
działać na ich własnej infrastrukturze nie modernizowanej, odkąd powstała.
Na drugi tydzień Linksys WAG54 bez problemu na tej samej lini śmigał aż
miło. Wtedy taka skrzynka ponad 300zł kosztowała.
A teraz moje 5 groszy- jak już kupujesz Router z modeme ADSL i AP to
zastanów się czy nie potrzebujesz wbudowanego PrintServera, złącza USB na
pamięć sieciową lub możliwości montarzu dysku twardego dla współpracy z
wbudowanym klientem Torrent(Router ściąga pliki przy wyłączonym komputerze).
Moim zdaniem kupować raz a dobrze.
Pozdrawiam.