Karta Wi-Fi zamiast LiveBoxa?

Autor: Joanna <user_at_domain.com>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 14:50:23 MET DST

Witam,

mam komputer stacjonarny bez Wi-Fi i notebooka z Wi-Fi
w standardzie 802.11 A/G/N.
Komputer stacjonarny jest podłączony do Neostrady.
Chciałabym móc korzystać z Internetu również na laptopie
ale bez dodatkowych kabli, więc w tym celu chcę kupić
kartę PCI Wi-Fi do komputera stacjonarnego.

Czy każda karta PCI Wi-Fi pracująca w standardzie
802.11 A/G/N będzie dobra, a jeżeli nie, to jakie warunki
powinna spełniać?
Czy jest istotne żeby taka karta była zgodna ze standardem N,
czy też jest to na razie niewykorzystywane?

Zakładam używanie Internetu w laptopie w ramach mieszkania,
czyli w zasięgu kilkudziesięciu metrów maksimum.

Jaka karta spełniająca wymagane warunki jest szczególnie
warta polecenia i jakiej należy zdecydowanie nie kupować?

Myślałam o pożyczeniu z TPSA, a docelowo być może o zawarciu
umowy, w celu wykorzystywania LiveBoxa, ale opinie o nim są
bardzo różne. Czy rozwiązanie z kartą Wi-Fi będzie lepsze?

Pozdrowienia
Joanna