Re: miałem komputer :(

Autor: OMSON <omson_at_autograf.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 14:42:48 MET DST

darnok pisze:

> Zmartwychwstanie...
> Moze nowa religie trzeba zalozyc...

Chyba nie. Miałem podobnie z 2 komputerami - źle ustawiłem BIOS i już
się nie chciały podnieść. Nie pomagało resetowanie CMOS poprzez zworkę,
wyciąganie bateryjki czy całkowite odcięcie komputera od wszelkich
źródeł zasilania... dopiero po kilkunastu godzinach (ok doby) wróciły do
życia, kiedy rozładowały się całkowicie kondensatory na MoBo (jeden komp
był na starej płycie ASUS z dodatkowym kontrolerem RAID, drugi już nie
pamiętam ale dla mnie był to niezły zonk).

Pzdr, OMSON