Re: miałem komputer :(

Autor: kamilk <kamil_wyczysc.to_at_wyczysc.to_wseip.edu.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 14:54:01 MET DST

Marek wrote:

> Ja miałem kiedyś podobnie i ktoś ze speców mi podpowiedział. żeby
> wyjąć bateryjkę biosu ale na TRZY dni

Splunąć przez lewe ramię, zrobić wywar ze skrzydła nietoperza i muszych nóg

;)

Niezłe, niezłe. Poprawiłeś mi humor.

Bez przesady. Jeżeli komputer nie jest wpięty do sieci, zniwelujesz jakieś
lewe napięcia poprzez odpięcie wszystkich przewodów sygnałowych, wyzerujesz
CMOS to nie powinno dojść do sytuacji, że przez TRZY magiczne dni płyta
główna musi być bez bateryjki.