Re: Dziwne zachowanie po wymianie procka

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 13:34:34 MET DST

Użytkownik "chairon" napisał:

> Zasilacz ma jakieś 3 lata i zastanawiam się czy rzeczywiście po zmianie
> proca przestał się wyrabiać. Czy dla takiego konfigu trzeba by coś
> mocniejszego niż to co mam?

Teoria nie zawsze równa się praktyce. Nie twierdzę, że to wina zasilacza,
ale jego podmiana na próbę jest najprostszym i najszybszym sposobem
diagnozy. Jeśli masz miernik cyfrowy pomierz napięcia +12V i +5V. To już
wiele powie. Miałem przypadek, że próba odczytu/zapisu dyskietki
powodowała zwis systemu i bardzo groźne skutki. Po chwili zaświecał się
LED od HDD i jeśli natychmiast nie zrobiłem twardego resetu, miałem
uszkodzony system. Wyglądało mi to na jakiegos wirusa formatującego dysk.
Dość długo i bezskutecznie z tym walczyłem i co...? Wymiana zasilacza
zlikwidowała problem.

Remek