Re: Dziwne zachowanie po wymianie procka

Autor: chairon <chairon_at_interia.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 11:16:23 MET DST

Remek pisze:

> Na początek przemontować, odkurzyć, wyczyścic wszystkie złącza. Jeśli nie
> pomoże podstawić na próbę mocniejszy zasilacz. Niedobór mocy może
> powodować najróżniejsze, czasem bardzo nieprzyjemne zachowania PC.

No zasilacz niestety tylko 300W, ale Chieftec, więc powinien tyle mieć. Co
do pozostałego konfigu to nie jest wypasiony, bo nie mam takich potrzeb.
Wygląda to następująco. Płyta KOB KT 133a FSX, Athlon XP 2400+, 2 x 256MB
SDRAM, Radeon Excalibur 7000 64MB, DVD LiteOn LTD-163S + BenQ DW1620, HDD
Seagate 120GB ST3120024A no i karta sieciowa.

Zasilacz ma jakieś 3 lata i zastanawiam się czy rzeczywiście po zmianie
proca przestał się wyrabiać. Czy dla takiego konfigu trzeba by coś
mocniejszego niż to co mam?

--
Pozdrawiam
chairon