Re: Dziwne zachowanie po wymianie procka

Autor: chairon <chairon_at_interia.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 12 Jul 2008 - 23:39:54 MET DST

GLaF pisze:

> Moja koncepcja: nowy procek zużywa więcej prądu, stąd większe wachania
> jego natężenia w różnych obwodach. Ze względu na słabą izolację el-mag
> układu dźwiękowego od pozostałych, powstają te szumy. Jeśli masz kartę
> dźwiękową wbudowaną w płytę, to sprawdź czy tak samo będzie na karcie
> wkładanej w slot (jeśli masz możliwość).
> Objawy o których piszesz u mnie też występują, a w poprzednim były
> jeszcze wyraźniejsze (oba ze zintegrowanymi dźwiękówkami). Ponadto takie
> ćwierkanie słyszę też z zasilacza (komputer mam dość cichy) zwłaszcza
> [...]

Cóż, ten procek pracuje na FSB 133. Przy przełączeniu na FSB 100 szumy
znikają. Niby nie znikają, ale stają się praktycznie niezauważalne i nie
wykluczam, że mogły też być na poprzednim, ale że nie rzucały się "w ucho"
to nie zwracałem na to uwagi. No ale przecież nie po to kupiłem szybszego
procka żeby teraz działał na pół gwizdka. Można coś z tym zrobić?

--
Pozdrawiam
chairon