Re: Dziwne zachowanie po wymianie procka

Autor: Grzegorz Kurczyk <grzegorz.usun.to_at_control.slupsk.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 09:41:13 MET DST

Użytkownik chairon napisał:
> GLaF pisze:
>

> Cóż, ten procek pracuje na FSB 133. Przy przełączeniu na FSB 100 szumy
> znikają. Niby nie znikają, ale stają się praktycznie niezauważalne i nie
> wykluczam, że mogły też być na poprzednim, ale że nie rzucały się "w
> ucho" to nie zwracałem na to uwagi. No ale przecież nie po to kupiłem
> szybszego procka żeby teraz działał na pół gwizdka. Można coś z tym zrobić?

Witam
Płyta już trochę leciwa :-) Obstawiam, że kondensatory elektrolityczne
przetwornicy zasilającej procek mają już tylko połowę pierwotnej
pojemności (albo i mniej) lub dokonują żywota. Przyjrzyj się czy któryś
z nich nie ma wybrzuszonego denka. Z drugiej strony taki może być urok
tej płyty. Zintegrowane układy dźwiękowe raczej nie nadają się dla
audiofilów i opisywane przez Ciebie efekty słyszałem na niejednym PC-cie
  (a i notebooki też się zdarzały).

Pozdrawiam
Grzegorz