Re: Nienawidzę serwisów.... nienawidzę, mam na serwisy uczulenie

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 12 Jul 2008 - 13:44:22 MET DST

Ten sprzęt to chyba był naprawiany historycznie dawno. Monitorów CRT jak i
pamięci DDR1 nie widziałem na pierwotnym rynku od ładnych paru lat. Jeżeli
są gdzieniegdzie to pewnie to leżaki magazynowe. Co do serwisów to
faktycznie znam to trochę gdyż pracuję w tej branży. Fakt faktem, na każdym
z nich można trochę psów powiesić. Co ciekawe, największe kłopoty sprawiają
urządzenia zarówno low-end jak i high-end. Pierwsze bo ich jakość jest denna
i większość egzemplarzy pada, drugie bo padają rzadko ale jak padną to nikt
nie potrafi ich naprawić, brakuje części zamiennych a pech sprawia, że
właśnie takie urządzenie też pada. Dlatego lepiej skupić się na sprzęcie z
mid-range. Padliwość średnia ale pozwalająca serwisom na obeznanie się z
tematem i szybkie rozwiązanie problemu a biorąc pod uwagę współczynnik
padliwość/ilość sprzedanych egzemplarzy może się okazać, że właśnie ten
sprzęt jest najlepszy.