Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Sat 12 Jul 2008 - 13:23:04 MET DST

radxcell pisze:
> mnie akurat - wyjatkowo jak widze - nie chodzi o przekonywanie kogokolwiek.

Jakież widzi Pan "przekonywanie" w fakcie że od lata (Sony) i jesieni
(Mitsubishi) 2004 nie robi się żadnych sensownych kineskopów. Monitory
będące na rynku mają przepracowane (najczęściej intensywnie) conajmniej
4-5 lat i więcej. To już jest złom. Pewna szansa na lepszy stan, ale
gorszą jakość leży, w monitorach małych rozmiarów z kineskopami Hitachi,
Nec, LG. Duże były kupowane do pracy i swoje już przepracowały.

> od kiedy jestem na usenecie, panowala tutaj forma na "Ty" i mam nadzieje, ze to
> sie nie zmienilo, wiec proponuje obnizyc stopien formalizmu.

Polskie formy zwracania się do znajomych/obcych wyraźnie rozróżniają
kilka różnych zwrotów. Amerykanizowanie na siłę języka wybitnie mi nie
leży. Dodatkowo forma per ty, wyjątkowo często, sprzyja wycieczkom
osobistym. Może jestem starej daty i niereformowalny.

> marke lcd litosciwie pomine, jest to 19tka. pracuje glownie z narzedziami
> biurowymi typu outlook/excel.

W zastosowaniach typu biurowego są monitory dające podobną jakość i
komfort pracy jak z kartką wydrukowanego tekstu i bynajmniej nie
kineskopowe. Widać Pański do takich nie należy i asekuracyjnie skreśla
Pan całą technikę LCD.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!