Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: radxcell <sp____ks_at_o2.pl>
Data: Sat 12 Jul 2008 - 12:54:48 MET DST

*Tom01* wrote in <news:g59utq$l11$1@nemesis.news.neostrada.pl>:
> I tak w nieskończoność...

mnie akurat - wyjatkowo jak widze - nie chodzi o przekonywanie kogokolwiek. chce
sie dowiedziec, gdzie monitor kupic. wszyscy inni niech sobie kupuja LCD, skoro
uwazaja ze sa takie dobre. to jest ich problem ;)

> A tak z ciekawości jakiż to model tak "opytmistycznie" nastraja Pana do
> LCD? I jaki jest profil Pana pracy?

od kiedy jestem na usenecie, panowala tutaj forma na "Ty" i mam nadzieje, ze to
sie nie zmienilo, wiec proponuje obnizyc stopien formalizmu.

marke lcd litosciwie pomine, jest to 19tka. pracuje glownie z narzedziami
biurowymi typu outlook/excel.

pozdr, rdx

--