Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Jul 2008 - 12:36:16 MET DST

"Tom01" <biuro@mastiff.pl> wrote in message
news:g55kc9$b40$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Przecież nikt nie każe Panu oglądać każdego obrazu na 100% powierzchni
> monitora! Obecnie tendencja jest taka, że coraz większe monitory dają
> coraz większy obszar roboczy. Całkiem zwyczajne są już monitory
> 1920x1200 i pukają do drzwi jeszcze większe. Nie trzeba w końcu
> wszystkiego wciskać w ekran małego monitora CRT. Obszar jest tak duży,
> że można "porozkładać" sobie okna z potrzebnymi aplikacjami. Wówczas, o
> ile monitor to mieści, pod względem rozdzielczości, wszystko jest
> wyświetlane proporcjonalnie, zgodnie z zamysłem twórców.

??? tworcy (a i dyskutanci w tym watku i innych mu podobnych) ignoruja
ograniczenia wynikajace z fizycznych podstaw technologii...

> Życzę Panu posiadania monitora LCD nie z rynku masowego, a z tak
> komfortowym obrazem jak zadrukowana kartka papieru. Są takie. Wówczas
> zmieni Pan zapewne ww pogląd.

Proponuje jednak po prostu zaakcpetowac fakt nie ma optymalnych
matematycznie i zarazem dajacych subiektywnie dobre rezultaty metod
resamplingu obrazow...
Po prostu dopoki nie bedzie wyswietlaczy zdolnych do wyswietlania obrazu z
wielokrotnie wieksza rozdzielczoscia (np 16x wiecej pikseli na ekranie) to
nie ma mowy o poprawnym wyswietlaniu obrazow innych niz natywna
rodzielczosc matrycy lub obrazow mniekszych ktorych rozmiar wynika z
podzialu bez reszty przez 2 natywnej rozdzielczosci.