Re: Ptak nasrał mi na klawiaturę

Autor: Nautes <send.to_nautes_gues_what_interia_dot_pl__at_no.spam>
Data: Fri 11 Jul 2008 - 01:50:38 MET DST

Michal (newsy) w <news:g55me6$4b2$4@news.onet.pl> napisa³(a):

woda dejonizowana??? W sklepie na tak± nazwê postawi± oczy w jon:) Zazwyczaj
funkcjonuje nazwa woda destylowana.

To i ja sobie pojadê:). Do skutecznej dezynfekcji u¿ywam wodnego roztworu
pirosiarczynu sodu/disiarczan(IV) sodu - w produktach ¿ywno¶ciowych znany
jako E223 - dopuszczony jako ¶rodek konserwuj±cy (czynnik odka¿aj±cy: S02).
Dostêpny w dobrych sklepach winiarskich/fotograficznych/chemicznych.
Naprawdê zabija wszelkie zarazki. Wa¿na rada: nie wdychaæ oparów. Okrutnie
odrzuca i strasznie siê kaszle po tym. Po dezynfekcji przep³ukaæ.

> na koniec trzeba zanurzyc w 5 litrowym baniaku ze spirytusem 98 procent....
> glowe zanurzyc, rzecz jasna i lykac ile sie uda ;)

Spirytus jest równie dobrym ¶rodkiem odka¿aj±cym, choæ ze wzglêdu na
politykê fiskaln± znacznie dro¿szym. Ale doznania przyjemniejsze. Czasem
nale¿y i siebie odkaziæ. Choæ stosujê ni¿sze stê¿enia. :)

A do odstraszania ptaków s± specjalne urz±dzenia. Tylko kosztuj± tyle, co
laptop ;).

Tak na powa¿nie: po demonta¿u u¿y³bym wody z detergentem i nastêpnie przemy³
spirytusem.

Podr.
S³awek

PS Przypomnia³ mi siê reklama Redbulla...