Re: Moj pierwszy raz - skladanie PC

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Wed 09 Jul 2008 - 08:52:07 MET DST

Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości
news:g4vtc5$fm1$1@inews.gazeta.pl...

> Tak sobie popatrzylem na rozne benczmarki i jasno z nich wynika, ze w
> obecnej chwili, przy moich wymaganiach, DDR3 to wyrzucanie pieniedzy w
> bloto.

ale ja nie pisze o obecnej chwili, tylko o chwili za czas jakis, kiedy ddr3
beda w cenie obecnych ddr2, ot poprostu mozliwosc rozbudowy jesli najdzie
cie ochota, kupujac plyta bez ddr3 w pewien sposob cie ogranicza, a tak na
dobra sprawe, wydatek na chwila obecna duzy nie jest (roznica w cenie plyt z
i bez ddr3)

> Dobrze wiedziec. A jest osiagalny jakis realny przyrost
> predkosci/stabilnosci przy zakupie lepsiejszych (ponad srednia polke)
> kosci?

a tego to ci jednoznaczsnie nie powiem, ale napewno jakis przyrost bedzie,
ile to pokaza ci tylko testy albo madrzejsci podpowiedza

> To juz chyba troche za drogo.

kwestia odpowiedniego rozplanowania kasy, jak nie chcesz kupowac plyty z
ddr3, oszczedz troche na plycie i pamieciach, a doloz do karty, lepiej miec
lepsza karte

> A to bangla na XP czy trzeba miec do tego Viste?

na viscie na pewno, ale i na xp widzialem mozlisosc zainstalowania dx10,
niestety nie wiem jaka to roznica w obsludze gier

> Tylko teraz pytanie jakiej mniejwiecej mocy potrzebuje (uwzgledniajac
> zapas)?

a to juz musisz policzyc, ale na chwile obecna 400W powinno wystarczyc ci
bez najmniejszego problemu

> wyposazony sklep tego typu w Wawie, gdzie maja duzo przyzoitych obudow na
> polce?

jak jestes z wawy to w weekend na gielde pod stodole, tam maja cale "sciany"
obudow, mozna pomacac i kupic, a i sprzet pewnie taniej niz w sklepie