Re: Moj pierwszy raz - skladanie PC

Autor: de Fresz <defresz_at_nospam.o2.pl>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 16:36:48 MET DST

On 2008-07-08 10:59:58 +0200, eFTe <ftrott.kasujto@wp.pl> said:

> No tak, tylko żeby za 3 lata najnowsze gry chodziły znośnie to trzeba
> dzisiaj mieś prawie te 300 fps :)

Z drugiej strony rozdzialka jakiej bede uzywal to 1280x1024 lub
1680x1050, a i jakos przezyje, jesli bede musial przestawic detale
oczko nizej z Ultra High ;-)

> Rożnice to chyba tylko sposoby chłodzenia, i 6 dysków sata w
> DS4 (reszta 8).

A czy to chlodzenie na plycie, w tym konkretnym przypadku, wplywa w
jakis konkretny sposob na cisze lub stabilnosc?

> Ostatnio te modele wpadły mi w oko. Strasznie trudno dorwać ładna
> obudowę do PC, choć i tak jest lepiej niż parę lat temu.

Nawet znosne. Choc pomalu zaczynam sie coraz bardziej sklaniac do
czegos w stylu a la Hi-Fi - niby desktop ma pewne wady, ale
przynajmniej w oczy tak nie kola ;-)

Da sobie radę. Nie używać młotka, nie polewać wodą, i będzie gitara.

;-)

> Jeszcze naszła mnie taka refleksja. JA bym nie ładował sie w najnowsze
> chipsety w najdroższych płytach. P35 a nawet P31 wystarczy w
> zupełności. Można kupić gigabyta za 160 zł który oprócz braku
> crossfire obsłuży wszystko.

Do X38 bardziej niz Crossfire przekonuje mnie PCI-E 2.0, ktorego moga
wymagac nowsze karty (AFAIK w starszych plytach nie spotykane).

--
Pozdrawiam
de Fresz