Re: Monitor LCD 22-24 nie TN

Autor: Morowiecki <eustachylipcki_at_op.nospam.pl>
Data: Mon 07 Jul 2008 - 18:28:46 MET DST

Dnia Sat, 05 Jul 2008 18:41:56 +0200, Peri napisał(a):

> Po dłuższym czasie rozglądania się za monitorem zdecydowałem się chyba na
> HP LP2465.

dlugo szukalem i wzialem NECa MultiSync LCD24WMCX 24 cale
http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=NEC+MS+LCD24WMCX
naczytalem sie ze to japonska elektronika i wogole dobry sprzet, maly
rozreklamowany w polsce, jesli faktycznie szukasz cos na TN, to faktycznie
Nec jest ciekawym wyborem, ja go uzywam glownie do rozrywki, filmy itp.
dlatego chcialem duzy, poza tym ten monitor jest w przestepnej cenie i
rowniez z tego pwodu warto na niego spojrzec, nie tylko istnieja firmy
takie jak lg czy samsung