Monitor LCD 22-24 nie TN

Autor: Peri <noemail_at_nospam.org>
Data: Sat 05 Jul 2008 - 18:41:56 MET DST

Po dłuższym czasie rozglądania się za monitorem zdecydowałem się chyba na
HP LP2465.

1. Czy znacie jakieś powody dla których miałbym kupić jakiś inny? W
testach piszą, że jest niezły, a do tego cena poniżej 2000zł.

2. Czy nie strach kupować monitora przez internet? Czy potem nie ma
problemów z reklamowaniem? W agito.pl znalazłem go za niecałe 1800zł.

3. Jeżeli kupuję go w sklepie to czy powinienem poprosić sprzedawców, aby
kilka godzin wcześniej go włączyli, aby się rozgrzał i ujawniły się
ewentualne wady?

4. Jak wygląda gwarancja w tych Samsungach? Tzn, jakie wady są
akceptowane, a przy jakich wymieniają monitor?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

--
Peri