Wybór notebooka dla kobiety

Autor: Rob <nie_at_podanytutaj.pl>
Data: Fri 04 Jul 2008 - 11:55:33 MET DST

Witam

Mam dylemat gdyż muszę mojej lepszej połówce zakupić notebooka.
Na rynku ofert od groma więc wybór dosyć trudny.

Może pokrótce określę wymagania:
ogólne:
system win XP lub vista (powinien być w komplecie)
pamięć 1-2 gb
dysk 80gb (większy raczej zbędny)
ekran 15'

praca:
będzie na tym zainstalowany pamiet Office 2007
(i głownie on będzie w użyciu)
oczywiście będzie służył także do przeglądania zasobów internetu
czasem obejrzenie jakiegoś filmu

Ważnym jest aby baterie trzymały przynajmniej 3 godziny
(notebook może mieć zintegrowaną grafikę aby wydłużyć czas pracy na
baterii, nie bedzie na nim grania więc grafika nie musi być super wydajna)

I najważniejsze kryterium... musi być ŁADNY
(tak napisałem wielkimi literami, tak wiem, że to kryterium powala :)

Będe wdzięczny za wszelkie sugestie.
Cena 2000 - 3000zł to ma być notebook do pracy więc nie potrzebuje
highendowych rozwiązań.

Pozdrawiam