Re: Jaka jest wydajność Intel Atom

Autor: uC <bla.bla_at_uc.uc>
Data: Fri 04 Jul 2008 - 11:42:33 MET DST

"PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> wrote in message
news:g4kp87$prr$1@news.onet.pl...

> "uC" <bla.bla@uc.uc> wrote in message

> ze jak? po pierwsze instrukcja tego typu w wiekszosci DSP jest
> staloprzecinkowa i niczemu to nie przeszkadza, po drugie w MMX jest taka
> instrukcja jak PMADD, a procesory PowerPC maja wylacznie operacje na
> liczbach float pojedynczej precyzji - ananaliza wydajnosci procesorow bez
> analizy ich architektury, wylacznie na podstawie magicznych cyferek
> podawanych w marketingowych leaflet'ach to nieptorozumienie.

oj kolego, chyba nieuwaznie przeczytales to o czym napisalem
watek jest o "flopsach" czyli operacjach zmiennoprzecinowych, PMADD jest
operacja na liczbach staloprzecinowych, (zreszta jak caly MMX)
chwile wczesniej tez napisalem o pojedynczej precyzji procesorow IBMa, a tak
na marginesie to jesli chodzi o procesory serii Power to jak najbardziej
posiadaja instrukcje do double-float
zgadzam sie z Twoim ostatnim zdaniem, mam nadzieje ze znajac architekture
tych ukladow potrafisz dokonac analizy wydajnosci tych procesorow, czego
gratuluje

pzdr.,
uC
www.ultracode.eu