Re: nowe komputery & stacja dyskietek

Autor: Fenio <Fenio_at_nie.ma.maila>
Data: Thu 03 Jul 2008 - 18:31:11 MET DST

Tomaszek wrote:
> Próbuj tego sportu. Jest takie przysłowie mądre: dopóki dzban wodę
> nosi, dopóki mu się ucho nie urwie

Pod dosem z dyskietki też się te "uszy urywały" :)

> Zrobienie płyty instalacyjnej to więcej zachodu niż dorzucenie sterów
> raz na kilka lat podczas instalacji systemu

Marna korzyść z kupowania flopa tylko po to aby raz na kilka lat
zaoszczędzić kilka minut pracy. I to wszystko przy zalożeniu że będziemy
sami instalować swój system, będzie to windows xp i braknie sterowników do
raida.

> No i dochodzimy do sedna sprawy. Jakie to ma znaczenie jak komputer
> wygląda. Chyba ważne jest, żeby działał stabilnie, wg. potrzeb
> użytkownika. Co mnie obchodzi, czy będzie miał obudowę różową czy w
> prążki? Nie wiem co Ci się nie podoba we flopce, zawsze można zaślepkę
> założyć...

Tak samo można ignorować wygląd swojego samochodu. W końcu samochód jest po
to aby jeździł a nie aby wyglądał. Co do wyglądu flopa to wygląda retro. Tak
samo retro jak stacje 5,25" i magnetofony kasetowe.

> Na całe szczęście nie tylko większość ustala reguły

Zależy czego reguły. Jednak to zapotrzebowanie klientów krztałtuje rozwój
sprzętu. Podstawowa zasada gdzie popyt napędza podaż.

--
Pozdrawiam
Fenio