Re: nowe komputery & stacja dyskietek

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Thu 03 Jul 2008 - 20:07:24 MET DST

Fenio pisze:
> Pod dosem z dyskietki też się te "uszy urywały" :)

Zgoda, ale do aktualizacji biosa idealne narzędzie. Dlaczego, o tym dalej?

> Marna korzyść z kupowania flopa tylko po to aby raz na kilka lat
> zaoszczędzić kilka minut pracy. I to wszystko przy zalożeniu że będziemy
> sami instalować swój system, będzie to windows xp i braknie sterowników
> do raida.

Moja płyta nie ma np. emulacji trybu IDE, SATA nie wykrywa podczas
instalacji. Mimo to nie chciało mi się robić instalarki specjalnie po
to, żeby dodać sterowniki. A flopa sobie siedzi już od dawna

> Tak samo można ignorować wygląd swojego samochodu. W końcu samochód jest
> po to aby jeździł a nie aby wyglądał. Co do wyglądu flopa to wygląda
> retro. Tak samo retro jak stacje 5,25" i magnetofony kasetowe.

Możesz mi wierzyć na słowo: uchowali się do tych czasów tacy ludzie,
którzy nie przywiązują uwagi do wyglądu zewnętrznego. Jeśli nie
spotkałeś takich, to możesz mi uwierzyć na słowo.

> Zależy czego reguły. Jednak to zapotrzebowanie klientów krztałtuje
> rozwój sprzętu. Podstawowa zasada gdzie popyt napędza podaż.

Cóż, producenci stosujący tą zasadę nie zarobią na mnie.

|TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
|e-mail: d3bkowskiNOSPAM@gmail.com       |