Re: nowe komputery & stacja dyskietek

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Thu 03 Jul 2008 - 18:14:47 MET DST

Fenio pisze:

> Bios to może nawet z poziomu windowsa zaktualizować.

Próbuj tego sportu. Jest takie przysłowie mądre: dopóki dzban wodę nosi,
dopóki mu się ucho nie urwie

  Całą reszte wykona
> z karty pamięci albo CD. Sterowników jak brakuje w XP to sobie dorzuci
> do płyty instalacyjnej i po problemie.

Zrobienie płyty instalacyjnej to więcej zachodu niż dorzucenie sterów
raz na kilka lat podczas instalacji systemu

> A po co ma kupować starego grata który zabiera miejsce i jest szpetny
> skoro to samo można zrobić z użyciem CD ?

No i dochodzimy do sedna sprawy. Jakie to ma znaczenie jak komputer
wygląda. Chyba ważne jest, żeby działał stabilnie, wg. potrzeb
użytkownika. Co mnie obchodzi, czy będzie miał obudowę różową czy w
prążki? Nie wiem co Ci się nie podoba we flopce, zawsze można zaślepkę
założyć...

Bez sensowne jest szukanie
> rozwiązań opartych o archaiczny sprzęt skoro to samo można wykonać z
> użyciem dzisiejszego sprzętu. Szczególnie że są to sytuacje niecodzienne
> z którymi znaczna większość użytkowników w ogóle nie będzie miała
> styczności.

Na całe szczęście nie tylko większość ustala reguły

|TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
|e-mail: d3bkowskiNOSPAM@gmail.com       |