Dyski twarde i pecet

Autor: <nejs2_at_tlen.pl>
Data: Thu 03 Jul 2008 - 13:22:56 MET DST

Takie szybkie pytanko:

Mam peceta, z którego mało korzystam (praktycznie nie korzystam
wcale).

Są w nim podpięte 2 dyski twarde. Na każdym zainstalowany system (w
biosie ustalałem który ma być głównym).

Chciałem dać peceta do użytkowania innym, ale dyski chcę sobie
zostawić, zatem:

1. Czy po ich wypięciu z płyty, po zakupieniu stacji dokującej, będę
miał do nich swobodny dostęp za pomocą laptopa i wejścia USB - i jak
się wówczas będzie miała kwestia zainstalowanego na każdym z nich
systemu (dostęp do zasobów systemowych, np. desktopu na profilu itp)?

2. Spodziewane są jakiekolwiek trudności w użytkowaniu, zarówno dysków
przeze mnie jak i "bebechów" przez drugiego użytkownika (oczywiście po
zakupieniu przez niego dysku i zainstalowaniu systemu)?

Pozdrawiam