Re: Quake 4, Oblivion, Prey

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here_at_go2._and_here_.pl>
Data: Thu 03 Jul 2008 - 13:15:09 MET DST
Message-ID: <op.udpqvjoy8woxnu@organ-5>
Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2

Dnia 03-07-2008 o 13:00:31 OMSON <omson@o-dwa.pl> napisał(a):

> Sławek Maculewicz pisze:
>
>> No i OK, ale...
>> 1. Po kiego grzyba nowy wątek?
> Nowy? :) raptem temat odpowiedzi zmieniłem.

U mnie (Opera) wyskoczył jako nowy, bo stare raczej kasuję po
przeczytaniu...
>> 2. Jeśli już, można byłoby przypomnieć o jakie graty chodzi, bo wyszedł
>> post ni z gruchy, ni z pietruchy.
> Pzreciez temat jednej odpowiedzi wskazuje konfigurację.
Jak wyżej. Nie było już tej odpowiedzi. Znalazłem ją w koszu.

>> 3. Jak już piszesz, że full detale, to chociaż podaj ile klatek na
>> sekundę. Bo zdjęcie w full detalach to wycisnę i na Geforce FX5200 :-)
> No nie rób sobie jaj - napisałem że chodzi płynnie, swobodnie - nie
> wystarczy? Przelicznik na ilość klatek na sek Cię podnieca czy jak? :)
>

Aż sprawdzę:
> Quake 4 w rozdziałece 1280x1024 (16:9) full detale. Oblivion 1440x900
> (16:10) wszystko na full + HDR (bez antyaliasingu), >Prey rozdziałka jak
> w Quake 4 - tez na full - wydaje mi się, że większość współczesnych gier
> uciągnie ten komp przy pełnym >wypasie graficznym.
> Macie jakieś propozycje czym go sprawdzić jeszcze? Jaka obecnie gra ma
> najbardziej wymagający silnik graficzny?

No mam coś z oczami. Gdzie tu piszesz, że "płynnie, swobodnie"?
Ale fakt - benchmarki mnie nie kręcą. Twoje kryterium w zupełności mi
wystarcza.
Dobra, więcej się nie przypieprzę. Dla mnie EOT.
> Pzdr, OMSON
>
Takoż
Sławek

-- 
Brak sygnaturki.
Received on Thu Jul 3 13:15:11 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 03 Jul 2008 - 13:51:02 MET DST