Re: Quake 4, Oblivion, Prey

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Thu 03 Jul 2008 - 13:00:31 MET DST

Sławek Maculewicz pisze:

> No i OK, ale...
> 1. Po kiego grzyba nowy wątek?
Nowy? :) raptem temat odpowiedzi zmieniłem.
> 2. Jeśli już, można byłoby przypomnieć o jakie graty chodzi, bo wyszedł
> post ni z gruchy, ni z pietruchy.
Pzreciez temat jednej odpowiedzi wskazuje konfigurację.
> 3. Jak już piszesz, że full detale, to chociaż podaj ile klatek na
> sekundę. Bo zdjęcie w full detalach to wycisnę i na Geforce FX5200 :-)
No nie rób sobie jaj - napisałem że chodzi płynnie, swobodnie - nie
wystarczy? Przelicznik na ilość klatek na sek Cię podnieca czy jak? :)

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.