Re: Quake 4, Oblivion, Prey

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here_at_go2._and_here_.pl>
Data: Thu 03 Jul 2008 - 12:54:32 MET DST
Message-ID: <op.udppw6xn8woxnu@organ-5>
Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2

Dnia 03-07-2008 o 08:55:48 OMSON <omson@o-dwa.pl> napisał(a):

> Quake 4 w rozdziałece 1280x1024 (16:9) full detale. Oblivion 1440x900
> (16:10) wszystko na full + HDR (bez antyaliasingu), Prey rozdziałka jak
> w Quake 4 - tez na full - wydaje mi się, że większość współczesnych gier
> uciągnie ten komp przy pełnym wypasie graficznym.
> Macie jakieś propozycje czym go sprawdzić jeszcze? Jaka obecnie gra ma
> najbardziej wymagający silnik graficzny?
>
> Pzdr, OMSON
>
>
No i OK, ale...
1. Po kiego grzyba nowy wątek?
2. Jeśli już, można byłoby przypomnieć o jakie graty chodzi, bo wyszedł
post ni z gruchy, ni z pietruchy.
3. Jak już piszesz, że full detale, to chociaż podaj ile klatek na
sekundę. Bo zdjęcie w full detalach to wycisnę i na Geforce FX5200 :-)

-- 
Brak sygnaturki.
Received on Thu Jul 3 12:55:09 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 03 Jul 2008 - 13:51:02 MET DST