Re: Neostrada

Autor: Andrzej <Andrzej_at_Kozak.com.pl>
Data: Mon 30 Jun 2008 - 10:10:29 MET DST

Dziękuję za odpowiedź.

Wszystko co napisałeś jest słuszne - teoretycznie.

O ile pamiętam to w błękitnej linii osoba odbierająca się przedstawia.
Nie jest wykluczone, że osoby w punkcie obsługi klienta mają
wizytówki z nazwiskami.

Ale
> wszystkie decyzje i "ciekawostki" bierz na piśmie z podpisem pracownika i datą.
Już to widzę jak pracownik pisze notatkę z tego co mi powiedział i ją podpisuje.:-))))))))

Oczywiście, że w końcu pójdę do punktu obsługi osobiście.
Chciałem jednak wcześniej jak najwięcej się dowiedzieć, żeby móc się spokojnie
zastanowić co wybrać. Muszę to przecież porównać z konkurencją TPSA.
Tam na ogól nie ma już na to czasu, bo tłum kłębi się za plecami.
A takie doświadczenia jak Leszka K. (dziękuję Leszku) są bardzo ważne i trzeba je
brać pod uwagę, żeby nie zostać z ręką w ...

Pozdrawiam
Andrzej