Re: Wymiana danych

Autor: Andrzej <Andrzej_at_Kozak.com.pl>
Data: Sat 28 Jun 2008 - 19:48:28 MET DST

Widziałem kiedyś w sklepie komputerowym kabel USB z jakimś adapterem
(nie wiem jak to się nazywa), który pozwala łączyć 2 komputery.
Czy przy takim połączeniu laptop byłby widziany przez komputer stacjonarny
jako dodatkowy dysk(i)? Czy na taką okoliczność jest jakieś oprogramowanie,
które pozwalałoby synchronizować zawartość jakichś wybranych folderów?

Pozdrawiam
Andrzej